|
کدخبر: 302111

دوره گرد میلیاردر دستگیر شد / کلاهبرداری از ۱۹۶ مرد و زن

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که بوسیله ی اسکیمر اقدام به ۱۹۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.

حوادث دوره گرد میلیاردر دستگیر شد / کلاهبرداری از ۱۹۶ مرد و زن

سرهنگ کارآگاه محمد نادر بیگی در خصوص این خبر بیان داشت: در پی ارجاع چند فقره پرونده برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان به پلیس فتا استان، بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های مقدماتی و محرز شدن برداشت اسکیمری از حساب شاکیان پرونده، ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند همه مالباختگان از یک دستفروش دوره گرد در شهرهای تهران و کرج موز خریداری کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت ۳ نفر از عاملان این کلاهبرداری ها شناسایی و همه آن ها در ۲ عملیات جداگانه در شهر کرج دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲۳ سیم کارت، ۶۳ عدد کارت بانکی کپی شده و یک دستگاه اسکیمر در مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: این افراد در تحقیقات تکمیلی تاکنون به کپی برداری از کارت های بانکی ۱۹۶ نفر از شهروندان اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و همچنین تلاش پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان این پرونده ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: شهروندان در حین خرید از فروشندگان دوره گرد حتما رمز کارت بانکی را خودشان وارد کنند و از در اختیار قراردادن اطلاعات بانکی به افراد غیر جدا" پرهیز نمایند.ضمن این که می توانند موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها