|
کدخبر: 301551

سرقت خودرو با جرثقیل!

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت ها را انجام می دادند.

حوادث سرقت خودرو با جرثقیل!

سرهنگ حسین مافی اظهار کرد: ۳ مرداد ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در محدوده  خیابان گلها در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی جرثقیل که در حال جابه جایی یک دستگاه خودروی وانت نیسان بود مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودرو جرثقیل مخدوش شده که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شده و به این ترتیب عملیات تعقیب و گریز  آغاز و ماموران موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده آن شدند.

متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و عنوان کرد اموال مسروقه را با همدستی سه نفر دیگر به مخفیگاهی در اطراف تهران منتقل می کرده که ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی و مراجعه به مخفیگاه متهم موفق به دستگیری سه نفر همدست دیگر متهم شدند و در بررسی از محل یک دستگاه خودرو نیسان مسروقه نیز کشف شد.

در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهمان ۳۵ الی ۴۱ ساله دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان  دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها