|
کدخبر: 299381

باند ۱۹ ساله‌های زورگیر دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به ۸ فقره زورگیری اعتراف کردند.

حوادث باند ۱۹ ساله‌های زورگیر دستگیر شدند

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد ۱۳تیر ماه عملیات کلانتری ۱۰۷ فلسطین در حال گشت زنی در محدوده خیابان شاداب تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

با اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری و  با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی موتورسیکلت متهمان پس از شلیک چند تیر هوائی متوقف و هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان یک  قبضه سلاح سرد و ۴ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

متهمان ۱۹ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۸ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی در جنوب تهران فروخته اند.

در این رابطه ۴ شاکی که اکثر آنها نوجوانان بودند شناسایی و شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها