|
کدخبر: 298337

پسر ۱۶ ساله گلستانی قاتل شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری جوان ۱۶ ساله ای که در درگیری یک نفر را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

سرهنگ عسکری نیا در تشریح این خبر گفت : ۳تیر ماه ۱۴۰۲ در پی تماسی تلفنی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در مورد یک فقره  درگیری  در محله حسن آباد گلستان، تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه مشخص شد پیکر خون آلود جوان ۱۹ ساله ای به علت چاقوخوردگی دچار جراحت شده و روی زمین افتاده که سریعاً جهت درمان به مرکز درمانی منتقل شده و تحقیقات محلی از شاهدان عینی جهت دستگیری ضارب آغاز شد.

سرهنگ عسکری نیا ادامه داد: فرد زخمی سریعا به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه پس از معاینه پزشک معالج، جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت: با بدست آمدن هویت فرد ضارب،  دستگیری ضارب  در دستور کار قرار گرفت که ماموران انتظامی پس از شناسایی متهم، وی را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در بهارستان  دستگیر  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده انگیزه خود را از این  قتل، اختلاف شخصی عنوان کرد گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها