|
کدخبر: 295372

عروسی خونین در شرق تهران / قاتل بعد از ۶ سال دستگیر شد

مرد جوانی که در یک عروسی در شرق تهران مرتکب قتل شده بود، پس از ۶ سال فرار به دام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی افتاد.

حوادث عروسی خونین در شرق تهران / قاتل بعد از ۶ سال دستگیر شد

اواخر سال ۱۳۹۶، وقوع درگیری خونینی در یک مراسم عروسی در شهرک مسعودیه از سوی میهمانان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربات چاقو  در یک نزاع  قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، قاتل به همراه برادرش وارد این مراسم عروسی شده و با  افرادی درگیر شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی حکایت از آن داشت، قاتل و برادرش با برگزارکنندگان مراسم عروسی از گذشته اختلاف داشتند و از حضور یکی از آشنایان خود در این مراسم ناراحت بودند که به همین خاطر برای درگیری راهی محل مورد نظر شدند.

در ادامه مشخص شد، قاتل ابتدا با عربده‌کشی مراسم را برهم زده و سپس با برگزارکنندگان عروسی درگیر شده که در جریان این نزاع یک مرد جوان را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از جنایت پا به فرار گذاشته است.

دستگیری قاتل فراری پس از ۶ سال

تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه قاتل در اصفهان شناسایی شد که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در یک قدمی بازداشت متهم قرار بگیرند.

کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت در ابتدا با دریافت مجوز‌های لازم قضایی راهی اصفهان شدند و پس از تعقیب و مراقب چند دقیقه‌ای متهم را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند که مرد جوان در بازجویی‌های اولیه به ایجاد درگیری مرگبار در مراسم عروسی اعتراف کرد.

متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها