|
کدخبر: 277308

قتل فجیع عمو بخاطر پسر همسایه + جزییات

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری شخصی که در یک درگیری خانوادگی اقدام به قتل یکی از اقوامش کرده بود، خبر داد.

حوادث قتل فجیع عمو بخاطر پسر همسایه + جزییات

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: یک ماه پیش خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در نزاع و درگیری خانوادگی به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که در درگیری بین ۲ همسایه شخصی برای جلوگیری از درگیر شدن یکی از بستگانش وارد نزاع شده که در یک زد و خورد یک جسم تیز با گردن او برخورد کرده و نامبرده جان باخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که مقتول به وسیله ضربه چاقوی برادرزاده خودش به قتل رسیده و قاتل پس از روز حادثه متواری شده و بستگان او اطلاعی از وی ندارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم انجام و در مدت زمانی کوتاه قاتل در یکی از محلات کرج دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به اعتراف متهم به ضربه زدن به عمویش به وسیله چاقو، روز حادثه را این گونه شرح می دهد که وقتی قاتل به محل درگیری خانواده اش با همسایه می رسد، مقتول که عمویش بوده از ورود متهم به نزاع جلوگیری می کند که این شخص در یک زد وخورد یک ضربه چاقو به گردن مقتول زده و از ترس متواری می شود.

رئیس پلیس آگاهی البرز در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، به خانواده ها توصیه کرد تا با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود، از وقوع حوادث مشابه که باعث تباه شدن عمر چندین نفر می شود، پیشگیری کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها