|
کدخبر: 298203

خطر از بیخ گوش این ۱۸ زن و مرد گذشت

بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن در یکی از مجتمع‌های مسکونی در اردبیل ۱۸ نفر مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.

حوادث خطر از بیخ گوش این ۱۸ زن و مرد گذشت

سعید مهری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۰۳:۱۰ بامداد امروز به دنبال نشت گاز مونوکسید کربن در یکی از مجتمع‌های مسکونی واقع در محله میراشرف اردبیل ۱۸ نفر از شهروندان با علائم مسمومیت شناسایی و فوراً به بیمارستان امام (ره) اردبیل منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از ساکنان مجتمع با علائم خفیف مسمومیت در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند، افزود:۱۸ نفر با تشخیص کادر درمان اعزام شده به محل حادثه، به بیمارستان منتقل و پس از مداوا و تأیید کادر پزشکی بیمارستان امام ترخیص شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به اینکه بلافاصله پس از گزارش حادثه نیرو‌های امدادی اورژانس اردبیل در محل حاضر شدند، عنوان کرد: پس از وقوع حادثه گازگرفتگی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه آمبولانس به همراه کادر درمان به محل اعزام شدند.

به گفته مهری به دلیل افت دمای هوا در ساعات شب شهروندان بدون دقت و بررسی وسایل گرمایشی اقدام به استفاده از این وسایل می‌کنند که همین موضوع علت نشت گاز در حادثه بامداد امروز بود.

وی همچنین از مردم استان خواست در صورت استفاده از وسایل گرمایشی طی روز‌های آینده حتماً موارد لازم را جهت جلوگیری از نشت گاز مونوکسید کربن و هرگونه حادثه احتمالی به دقت بررسی کنند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها