|
کدخبر: 297684

زورگیران شرق تهران دستگیر شدند / سرقت با چاقو و گاز اشک‌آور

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمانی خبر داد که با قمه، چاقو و گاز اشک‌آور شهروندان را مورد زورگیری قرار می‌دادند.

حوادث زورگیران شرق تهران دستگیر شدند / سرقت با چاقو و گاز اشک‌آور

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام خبر دستگیری ۴ سارق زورگیر در شرق تهران اظهار داشت: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان با ایجاد وحشت و ضرب و جرح مالباختگان به وسیله قمه، چاقو و گاز اشک آور در شرق تهران، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کرده و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت‌ها توسط ۴ راکب و ترک‌نشین ۲ دستگاه موتورسیکلت سبز و قرمزرنگ صورت گرفته است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند آنها افرادی سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته‌اند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: متهمان در جریان تحقیقات به ۲۰ فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مالباختگان در مواجه حضوری، آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف شد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها