|
کدخبر: 262603

سلاخی شدن پسر جوان توسط زورگیر بی‌رحم

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری که وقتی با مقاومت و فرار شاکی روبرو می شود با چاقو بازوی او را زخمی می کند، خبر داد.

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" گفت: شب گذشته واحد گشت کلانتری ۱۷۳ امین آباد در حال گشت زنی در شهرک توحید فیروز آباد یکی از اتباع کشور همسایه را با حال پریشان و بازوی جراحت دیده مشاهده که در بررسی انجام شده مشخص شد دقایقی قبل یک جوان با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری از او را داشته که وقتی با مقاومت وی و فرارش روبرو می شود، بازوی او را با چاقو مجروح می کند.

وی با اشاره به اینکه مشخصات متهم از طریق شاکی اخذ و بلافاصله طرح مهار در محدوده به اجرا درآمد عنوان کرد: کمتر از ۱۰ دقیقه سوژه موردنظر توسط واحد گشت کلانتری امین آباد مشاهده و در حالی که با مشاهده ماموران قصد فرار داشت در یک عملیات ضربتی دستگیر و سلاح سردی که شاکی را با آن تهدید و زخمی کرده بود نیز از وی کشف و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شاکی به دلیل جراحت شدید با اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه ارتکابی اعتراف که پس از اخذ شکایت شاکی پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: رکنا
  • پرویز ارسالی در

    پلیس ایران خیلی کاربلدنیست خودپلیس بایست ی مناطقی که احتمال وقوع چنین جرائمی در آ نجاصورت میگره ازعوامل غیر محسوس وبعذامخب رهااستفاده کرده ومحدوده های کم ترددوجرم خیزسرکشی مستمرداشته باشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها