|
کدخبر: 295203

کلاهبرداری در یک دفتر هواپیمایی / مدیرعامل بازداشت شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از۶۷۴ هزار واحد انواع ارز به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

حوادث کلاهبرداری در یک دفتر هواپیمایی / مدیرعامل بازداشت شد

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس از فعالیت غیرمجاز یک دفتر هواپیمائی در محدوده خیابان شریعتی تهران شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مدیرعامل این دفتر هواپیمائی شناسایی شد و در ادامه ماموران دریافتند که  این دفتر با رصدهای روزانه ارز اقدام به خرید ارز از بازار و احتکار ارزهای خارجی در دفتر هواپیمایی می‌کند.

سرهنگ بهرامی افزود: پس از هماهنگی قضائی تیمی از مأموران به دفتر هواپیمایی مراجعه کرده و ضمن دستگیری مدیر عامل این نمایندگی در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۶۷۴ هزار ۴۵۱ واحد انواع ارزهای خارجی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم ارتکابی اعتراف کرده و اظهار داشت روزانه ۲۰۰ هزار دلار یا ارزهای خارجی از بازار آزاد تهیه می‌کرد.

 این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ارزهای کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه، موارد را با  شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ به پلیس اطلاع دهند.

به گفته سرهنگ بهرامی، متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها