|
کدخبر: 286094

قتل وحشتناک یک جوان وسط خیابان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک فقره قتل عمد و دستگیری قاتل کمتر از شش ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

حوادث قتل وحشتناک یک جوان وسط خیابان

سردار عبدالرضاناظری امروز ۱۰ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی  ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع در یکی از خیابان های شهر کرمان و مجروحیت فردی در این رابطه و انتقال به یکی از مراکز درمانی سطح شهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک پسر جوان است با سلاح سرد مصدوم شده و علیر غم تلاش های صورت گرفته به علت شدت جراحات وارده فوت شده است که در این راستا اقدامات پلیسی برای دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

سردار ناظری بیان کرد: بررسی های اولیه از وقوع نزاع بین قاتل و مقتول در یکی از خیابان های شهر منجر به بالا گرفتن تنش و مجروحیت یکی از طرفین در این نزاع حکایت داشت که در این رابطه ماموران پلیس اگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۸ موفق شدند قاتل را کمتر از ۶ ساعت از وقوع قتل شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اعتراف قاتل به قتل این جوان در پی یک نزاع گفت: این متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر