|
کدخبر: 281938

ترکیدن آکواریوم غول‌ پیکر / ۱۵۰۰ ماهی در خیابان! + عکس

در پی ترکیدن آکواریوم بزرگ برلین، شیشه، آب و صد‌ها ماهی استوایی که جاذبه گردشگری محسوب می‌شدند، در قلب پایتخت آلمان به خیابان سرازیر شدند.

حوادث ترکیدن آکواریوم غول‌ پیکر / ۱۵۰۰ ماهی در خیابان! + عکس

گفته می‌شود آکواریوم غول‌پیکر برلین که محل زندگی حدود هزار و ۵۰۰ ماهی عجیب و غریب  و جانور دریایی بوده، بامداد امروز (جمعه) ترکید و ۱ میلیون لیتر آب در خیابان ریخته شد.

برلین

به گزارش رویترز، آکواریوم در مجتمع تفریحی واقع شده که دارای هتل و موزه نیز است. گزارش‌ها حاکی از آن است که دو نفر براثر تکه‌های پرتاب شده شیشه مجروح شده‌اند و پلیس به خاطر نگرانی نسبت به آسیب‌های بعدی در محل حادثه، هتل را نیز تخلیه کرده است.

آکواریوم مذکور که «آکوادوم» نام دارد، با ارتفاع ۲۵ متر بزرگترین مخزن استوانه‌ای شکل جهان بود و بیش از ۸۰ نوع ماهی گرمسیری در آن نگهداری می‌شد.

سخنگوی آتش نشانی می‌گوید هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث ترکیدن آکواریوم «آکوادوم» شده است. نه آتش نشانی و نه پلیس درباره سرنوشت ماهی‌ها اظهار نظری نکردند، اگرچه پلیس در توییتر اعلام کرد که «خسارات دریایی باورنکردنی» وارد شده است.

سخنگوی آتش نشانی می‌گوید از حدود ۳۵۰ نفر از افرادی که در هتل این مجموعه اقامت داشتند خواسته شد وسایل خود را بسته و از ساختمان خارج شوند. خدمات اضطراری نیز یک جاده اصلی در کنار مجتمع را به دلیل حجم زیاد آب که از ساختمان خارج شده، بستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها