|
کدخبر: 278877

قتل دلخراش زن تهرانی در برج ۱۲ طبقه + جزییات

مرد میانسال به اتهام قتل همسرش بازداشت شد و به اتهام خود اعتراف کرد.

حوادث قتل دلخراش زن تهرانی در برج ۱۲ طبقه + جزییات

نیمه شب پنج شنبه مرد میانسالی سراسیمه به کلانتری جنت آباد مراجعه کرد و با ابراز نگرانی به خاطر بی خبری از خواهر ۵۸ ساله اش، از پلیس در پیدا کردن او تقاضای کمک کرد.

ماموران پلیس با ورود به خانه زن میانسال واقع در طبقه ۱۲ یک برج با پیکر غرق در خون او مواجه شدند که با اصابت ۷ ضربه چاقو به گردن و دیگر نواحی بدن از پا در آمده و به قتل رسیده بود.

بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار میثم حسین پور بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت و تیم جنایی در صحنه حاضر شدند.بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که پاسپورت زن در خانه است اما پاسپورت همسرش نبود.این در حالی بود که این زن به همراه شوهرش هفته قبل از حادثه به کشور امارات سفر کرده بودند تا با مراجعه به سفارت آمریکا اقدام به اخذ ویزا کرده و برای دیدار فرزندان خود که ساکن آمریکا بودند، به این کشور سفر کنند.

در ادامه بررسی دوربین های مدار بسته نشان داد که روز قتل زن، شوهرش با عجله سوار بر خودرو ۲۰۶ خود شده و از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.

همچنین تحقیقات از خانواده مقتول نشان می داد که شوهر مقتول بیکار بوده و در خانه بودنش سبب می شد گاهی رفتارهای پرخاشگرایانه بین او همسرش رخ دهد اما اعضای خانواده اعتقاد داشتند که اختلافات آنها اینقدر عمیق نبود که منجر به بروز چنین جنایتی شود.

با ادامه تحقیقات شماره پلاک خودرو متهم در سراسر کشور تحت تعقیب قرار گرفت و او در شهر قم شناسایی و دستگیر شد.متهم در تحقیقات ابتدایی خود در قم به قتل همسرش اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در خصوص انگیزه متهم در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر