|
کدخبر: 277893

قتل خونین مادر توسط پسر

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به قتل مادری در رودسر توسط پسرش به وسیله داس گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

حوادث قتل خونین مادر توسط پسر

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به قتل مادری در رودسر توسط پسرش به وسیله داس گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد گفت: با اعلام مرکز فروریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در منطقه رامدشت شهر رودسر، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ امام به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد پسری ۲۷ ساله با قتل مادر و مضروب کردن پدر، برادر و یکی از همسایگان به وسیله داس، قمه و چاقو از محل متواری شده است.

    معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه مصدومان توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند گفت: دستگیری قاتل بلافاصله در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد افزود: متهم پس از متواری شدن در یکی از خیابان‌های شهر رودسر، یک شهروند ۴۹ ساله را نیز با آلات قتاله همراه خود به قتل رساند و از محل متواری شد.

وی به اقدام فوری پلیس شهرستان رودسر و شناسایی مخفیگاه متهم پس از یک ساعت از وقوع قتل در یکی از روستا‌ها اشاره کرد و بیان داشت: قاتل پس از هجوم به سمت مأموران با شلیک مستقیم به پا مجروح، دستگیر و با تمهیدات امنیتی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ رسول‌زاده فرساد با اشاره به اینکه علت و انگیزه قاتل از ارتکاب قتل در حال بررسی است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: صدآنلاین
  • سیدعبدالهادی‌عاصی‌علوی‌تفتی ارسالی در

    سلام.خدا قوت.
    ابر قدرت جهان خداست.
    آمریکا یک قدرت پوشالی و جعلی است. که با یک اراده و فرمان خدا از صفحه روزگا ر حذفش میکند.خدا با مومنان است.
    به خدا توکل کنیم.خدا شدیدتر آمریکا را
    تحریم میکند..
    (لاحول ولا قوه ال ا بالله العاب العظیم)
    اعوذ بالله م ن الشیطان الرحیم..
    قرآن کتاب راهنم ای مومنان است.
    بخوانیم.با ترجمه و عمل کنیم..

ارسال نظر