|
کدخبر: 278084

قتل خونین مرد بلال‌فروش / همه شوکه شدند

مرد جوان بلال‌فروشی در گردنه قوچک با یکی از مشتری‌های خود به دلایلی نامشخص درگیر شد و در این نزاع،هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قلب قرار گرفت.

حوادث قتل خونین مرد بلال‌فروش / همه شوکه شدند

بامداد پنج شنبه ۱۲ آبان، ماموران کلانتری۱۲۶ تهرانپارس در تماس تلفنی با بازپرس کشیک قتل اعلام کردند ، دقایقی قبل امدادگران اورژانس مرد جوانی را که ضربه چاقو به او وارد شده بود به بیمارستانی در شرق تهران منتقل کردند و هم اکنون وی براثر همین ضربه،فوت کرده است.

به این ترتیب، گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمدتقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. تیم جنایی پس از حضور در بیمارستان مدنظر با جسد مرد جوان بلال‌فروش مواجه شدند که بر اثر ضربه چاقو از ناحیه قلب زخمی شده و به قتل رسیده است.

بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان داد، مقتول در گردنه قوچک با یکی از مشتری‌های خود به دلایلی نامشخص درگیر شده و در این نزاع، هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قلب قرار گرفته است. تحقیقات بیشتر مشخص کرد، قاتل پس از ارتکاب جنایت با خودروی شخصی خود متواری شده است که بازپرس پرونده دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه قتل را برای شناسایی مرد جنایتکار صادر کرد.

تحقیقات درباره این پرونده از سوی محمدتقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همچنان در حال ردیابی قاتل هستند.

منبع: روزنامه خراسان

ارسال نظر