|
کدخبر: 277362

سرقت ۹ میلیاردی در تبریز / ماجرا چه بود؟

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان پرونده سرقت از انبار شرکت لوازم و تجهیزات صنعتی به ارزش بیش از ۹۰ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

حوادث سرقت ۹ میلیاردی در تبریز / ماجرا چه بود؟

سردار حسین عبدی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت ابزار آلات و لوازم صنعتی از انبار شرکت تجهیزات صنعتی به لحاظ حساسیت موجود پیگیری اقدامات کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی و پایش اطلاعات موجود در صحنه وقوع جرم متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی با تعقیب و مراقبت در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر از اعضای باند سرقت را به همراه مقادیری از اموال مسروقه در مخفیگاه شان دستگیر کردند و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند. سردار "عبدی" تصریح کرد: با اقدامات انجام شده، متهمان دستگیر شده به ارتکاب سرقت با طرح و نقشه قبلی به سرقت از انبار شرکت اعتراف کردند که پرونده با دستگیری تمام اعضای باند سرقت و دستگیری هشت نفر مالخر برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شد و متهمان با صدور قرار تامین قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان درخواست کرد: به نکات ایمنی توجه داشته باشند و هشدارها و توصیه های پلیس را در حفاظت از اموال و دارایی های خود به کار بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را  به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها