|
کدخبر: 272372

محاکمه مدیران مقصر در قطعی آب همدان

رئیس کل دادگستری همدان گفت: مدیران مقصر در موضوع قطعی آب باید شناسایی و محاکمه شوند.

محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری همدان در دیدار با استاندار همدان که به مناسبت هفته دولت انجام شد، با اشاره به قطعی روزانه چند ساعته آب در همدان، گفت: به طور قطع در این زمینه سستی ها، کوتاهی‌ها و ترک فعل‌هایی از گذشته رخ داده که باید آن مدیران و مسئولان محاکمه شوند.

وی افزود: این کوتاهی‌ها نه فقط درباره مسئله آب بلکه در تمامی زمینه‌ها از دولت قبل بر دولت سیزدهم تحمیل شده و دولت سیزدهم بالاجبار باید پاسخگوی تمام قصور‌های دولت قبل باشد.

رئیس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: باید با پیگیری‌های انجام شده، مشخص شود که اگر در ۱۸ سال گذشته اعتباراتی آمده و درست استفاده نشده تا طرح آبرسانی به همدان بر زمین بماند مقصر چه کسانی هستند.

قاسمی فرزاد استاندار همدان هم با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت، عنوان کرد: دولت قبل با همه سوءمدیریت‌ها و بی تدبیر‌هایی که به نام تدبیر مطرح می‌شد، کشور را با وضع نامناسبی در همه حوزه‌ها تحویل دولت بعدی داد.

وی تصریح کرد: این منفعل بودن در حوزه مدیریت آب، پیمانکار، درباره نحوه تخصیص اعتبار و هزینه کرد آن در سال‌های قبل مشهود است و امروز کار را برای ما دشوار کرده است.

استاندار همدان با تقدیر از دادستان که در مسئله تأمین آب در این روز‌ها در کنار دیگر مسئولان و مردم بوده، افزود: در حال حاضر امیدواریم تا نهایی شدن طرح آبرسانی از تالوار به همدان، با کمک چاه‌های آبی که کشاورزان به آب منطقه‌ای تحویل داده اند، بخشی از مشکلات آبی برطرف شود.

منبع: رکنا

ارسال نظر