|
کدخبر: 271775

بحران بی آبی دامین گیر مردم همدان شد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی مدیریتی در حوزه آب در دولت قبل تاکید کرد: مردم همدان در بحران بی‌آبی قرار گرفته‌اند.

احمد حسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات که نمایندگی مردم همدان در مجلس بر عهده دارد در جلسه روز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری به مسئولان مدیریت آب کشور گفت: امروز مردم همدان در بحران بی‌آبی قرار گرفته‌اند و کوچه به کوچه و محله به محله آب‌رسانی از طریق تانکر هلال احمر در حال انجام است.

وی اظهار کرد: متاسفانه در طول سال‌های گذشته و بی مدیریتی در حوزه آب در دولت قبل باعث شد که استان همدان به این بحران گرفتار شود.

این نماینده مجلس همچنین در تذکر دیگری به هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: الان در موضوع ریل‌گذاری کشور، برنامه‌ریزی و اولویت سنجی از برنامه ها نداریم و گاهی وقتا در برنامه های مجلس نیز رفع مشکلات ویراستاری طرح‌ها،  ساعت‌ها وقت مجلس را می‌گیرد؛ اداره قوانین مجلس باید این موضوع را رصد کند تا وقتی مجلس خیلی گرفته نشود.

فلاحی با اشاره به تعطیلی جلسات صحن مجلس به مدت دو هفته بعد از جلسه روز چهارشنبه ۹ شهریور مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از هفته آینده مجلس به مدت دو هفته تعطیل می‌شود؛ در این وضعیت کشور و زمانی که موضوع مذاکرات و مشکلات دیگر مطرح است، حتماً لازم است وقت بیشتری گذاشته شود و مردم از مجلس انقلابی انتظاراتی دارند.

 علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر فلاحی با بیان اینکه «مجلس تعطیل نمی‌شود»، تاکید بر: در این مدت نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود سرکشی می کنند و این سرکشی نیز از بعد از نماز صبح تا پاسی از شب ادامه دارد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر