|
کدخبر: 271334

ترفند عجیب سارقان برای سرقت لندکروز

سرهنگ کارآگاه «علی ولی‌پور گودرزی» گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی لندکروز از شهروندان با یک شیوه و شگرد خاص، موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، سارقان پس از شناسایی لندکروز در سایت دیوار با مال‌باختگان قرار گذاشته و با استفاده از سلاح سرد (قمه) خودروی مورد نظر را سرقت می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان رصد‌های اطلاعاتی را آغاز کرده و با تحقیقات شبانه‌روزی مخفیگاه متهمان را شناسایی می‌کنند.

ولی‌پور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم و پس از هماهنگی با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و در یک عملیات ضربتی ۲ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از خانه متهمان ۴ دستگاه خودروی سرقتی لندکروز کشف شد، ادامه داد: متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر سرقت لندکروز از شهروندان اعتراف کردند.

ولی‌پور گودرزی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی متهمان برای کشف ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر