|
کدخبر: 268025

تیراندازی به مشاور علیرضا دبیر / خودروی ۶ میلیاردی به سرقت رفت!

مشاور علیرضا دبیر و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان هدف سرقت مسلحانه در اتوبان امام علی (ع) قرار گرفت و ۴ سارق مسلح علاوه بر اینکه خودروی تویوتا لندکروز او را به سرقت بردند، به پای چپ او نیز دو مرتبه شلیک کردند.

حوادث تیراندازی به مشاور علیرضا دبیر / خودروی ۶ میلیاردی به سرقت رفت!

علی صفایی درباره سرقت مسلحانه خودروی تویوتا لندکروز او در اتوبان امام علی (ع) که منجر به شلیک دو گلوله به پای چپ او شد، اظهارکرد: شنبه ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد. پس از این اتفاق کمی جلوتر و در زیر پل همت خروجی غرب در کنار اتوبان توقف کردم تا وضعیت ماشینم را بررسی کنم. آن‌ها هم متوقف شدند، اما زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در مسابقات جهانی مجارستان ۲۰۲۱، افزود: آن‌ها بلافاصله به من گفتند که مامور امنیتی هستند. یک نفرشان کلت را روی شکم من گذاشت و خواست که ریموت ماشین را به آن‌ها بدهم. من از این اتفاق شوکه شده بودم و روی دست او زدم تا کلت را از روی شکمم بردارد. او هم بلافاصله به پای چپ من شلیک کرد و یک نفر دیگرشان نیز بلافاصله برای دومین بار به پای چپ من شلیک کرد. خودروی من هم روشن بود و وقتی به زمین افتادم، ۲ نفر از آن‌ها پشت خودروی من نشستند و متواری شدند. ۲ نفر دیگر نیز با خودروی خودشان از روی پای راست من رد شدند و فرار کردند! آن‌ها قصد داشتند به من شلیک کنند تا نتوانم دنبال‌شان بروم. آن‌ها حتی تلفن همراه من را نیز بردند.

سرقت-لندکروز

وی درباره واکنش مردم به این اتفاق و اینکه آیا به کمک او امدند یا خیر؟، گفت: اتوبان شلوغ بود و این اتفاق در مجموع شاید حدود ۳ دقیقه به طول انجامید، اما مردم فقط نظاره‌گر این اتفاق بودند و هیچ کس هیچ کمکی به من نکرد. پلیس راهنمایی و رانندگی هم ۵۰ متر جلوتر بودند، وقتی به آن‌ها گفتیم که به تعقیب دزدان بروند، اعلام کردند این موضوع به ما ارتباطی ندارد و باید با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.

صفایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پرونده نزد شعبه یکم پلیس آگاهی شاپور است و ماموران آگاهی زحمت می‌کشند و در حال پیگیری برای دستگیری این افراد هستند.

وی درباره ارزش مالی خودروی خود گفت: خودروی تویوتا لندکروز من حدود ۶ میلیارد تومان قیمت داشت.

مشاور علیرضا دبیر در امور بدنسازی و عضو انستیتو فدراسیون کشتی در پایان درباره شرایط جسمانی خود گفت: در حال حاضر در بیمارستان نیکان بستری هستم و پزشکان در حال مداوای پاهایم هستند. امیدوارم با تلاش ماموران این افراد دستگیر شوند و به سزای اعمال‌شان برسند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر