|
کدخبر: 265720

۴۰ فقره موبایل قاپی توسط عمو و برادرزاده

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عمو و برادرزاده ای که با همکاری یکدیگر ۴۰ فقره موبایل قاپی مرتکب شده بودند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: ۲ خرداد ماه ماموران گشت کلانتری ابوسعید حین گشت زنی های انتظامی در محدوده میدان منیریه - خیابان ابوسعید راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی را مشاهده می کنند که قصد سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان را داشتند.

وی توضیح داد: سارقان که موفق به سرقت نمی شوند حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودرو سواری عبوری تصادف می کنند و پس از این حادثه راکب موتورسیکلت از محل متواری ولی ترک نشین به نام حسن دستگیر می شود و در بازرسی بدنی از وی ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف می شود.

این مقام انتظامی به معرفی متهم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اشاره کرد و ادامه داد: متهم در پی جویی های انتظامی به سرقت تلفن های همراه کشف شده به همکاری عمویش معترف شد و در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان،  متهم متواری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: متهمان  به ۴۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف و تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند و هر ۲ متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار این پایگاه قرار دارند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها