|
کدخبر: 255906

ماجرای سرقت میلیونی از خانه همسر سابق

همسر سابق او بود که با استفاده از کلید وارد خانه وی شده و نقشه سرقت را عملی کرده بود.

چند ماه پیش مأموران پلیس پایتخت در جریان سرقت میلیونی از خانه‌ای در خیابان ۱۷شهریور قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. صاحبخانه زن جوانی بود که به مأموران گفت: حوالی عصر برای انجام کاری از خانه خارج شدم اما حدود ساعت۲۳:۳۰ وقتی برگشتم متوجه شدم دزد وارد خانه شده و حدود ۲۰۰میلیون تومان اموال باارزشی را که در خانه داشتم سرقت کرده‌ است. با شکایت این زن، تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران برای کشف راز این سرقت وارد عمل شدند. قفل در ورودی ساختمان کاملا سالم بود و سارقان بدون هیچ مشکلی وارد خانه شده بودند. این یعنی سرقت از سوی فردی آشنا رخ داده که هم کلید خانه را در اختیار داشته و هم می‌دانسته که صاحبخانه چه زمانی در خانه حضور ندارد. بررسی‌ها در این پرونده ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان به همسر سابق شاکی مشکوک شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که شاکی مدتی قبل از همسر موقتش جدا شده بود اما همسر او اعتقاد داشت که بسیاری از اثاثیه خانه را وی خریده و متعلق به اوست. به همین دلیل احتمال داشت که این مرد برای پس از گرفتن اثاثیه، نقشه سرقت را عملی کرده باشد. در ادامه مأموران موفق به شناسایی مرد جوان شدند و او را به‌صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند و متوجه شدند که وی همان سارقی است که به خانه شاکی دستبرد زده بود.

با صدور دستور قضایی، مرد جوان بازداشت شد و پس از انتقال به پایگاه ششم آگاهی به سرقت میلیونی اعتراف کرد و مدعی شد که پس از ازدواج با شاکی، مقدار زیادی از اثاثیه و لوازم باارزش خریده و به خانه وی برده بود اما پس از جدایی، شاکی حاضر نشده بود که این لوازم را پس بدهد. به همین دلیل نقشه کشیده بود که با سرقت از آنجا، لوازم را پس بگیرد و یک شب که می‌دانست شاکی در خانه حضور ندارد، وارد آنجا شده و نقشه سرقت را عملی کرده بود. سرهنگ سیدقاسم موسوی فر، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به سرقت میلیونی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها