|
کدخبر: 259017

دستگیری سارقان مخوف جاده واوان / موضوع چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق گاردریل های جاده "واوان" این شهرستان خبر داد.

حوادث دستگیری سارقان مخوف جاده واوان / موضوع چه بود؟

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گاردریل های " جاده واوان " در محدوده کهریزک شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با رصد های میدانی و تحقیقات خاص پلیسی پیک جرائم و نقاط جرم خیز شناسایی و تحت پوشش انتظامی قرار گرفت عنوان کرد: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری کهریزک سارقان را در حال بریدن گاردریل های میدان عشقی  محله "کهریزک"ابتدای جاده واوان مشاهده کردند.

تشکیل پرونده متهمان

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه افزود: متهمان به محض رویت ماموران بی درنگ با موتور سیکلت قصد فرار داشتند که با خودروی گشت برخورد و موتورسیکلت واژگون شدند که هر دو سارق دستگیر و در بازدید از محل تعدادی گاردریل های بریده شده و دستگاه هوابرش کشف گردید.

سرهنگ جلیلیان درپایان با بیان اینکه احدی از سارقان به علت جراحت تحت الحفظ روانه بیمارستان شد گفت:در تحقیقات انجام شده متهمان ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۲ فقره سرقت گاردریل معترف که پس از اخذ شکایت نماینده اداره راهداری ، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها