|
کدخبر: 224959

حمله سارق مسلح به پلیس تهران + جزییات

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی در شمال تهران حین ارتکاب سرقت خبر داد و گفت: متهم به ۵ فقره سرقت از خانه های ویلایی شمال تهران با همکاری همدستانش معترف شد.

حوادث حمله سارق مسلح به پلیس تهران + جزییات

سرهنگ "جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: عوامل عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک برای  پیشگیری از وقوع سرقت در حال گشت زنی بودند، در یکی از خیابان‌ها به خودرویی که ۲ سرنشین داخل آن بود و فرد دیگری بیرون از خودرو در حال باز کردن درب منزلی بودند مشکوک می شوند.

حمله به پلیس تهران با چاقو

این مقام پلیسی افزود: ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و راننده و سرنشین خودرو به محض مشاهده  ماموران با خودرو متواری و  شخصی  که در حال بازکردن درب منزل بود در حالی که با سلاح سرد چاقو به سمت ماموران حمله ور شده بود با درایت و شگردهای پلیسی دستگیر شد.

دستگیری سارق منازل شمال تهران

رئیس پلیس پیشگیری  تهران تصریح کرد: متهم دستگیر شده به کلانتری منتقل و در بررسی های بیشتر از وی یک  دسته شاه کلید کشف و متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت در تحقیقات پلیسی به جرم خود معترف و اظهار داشت  با همکاری همدستان متواری اش قصد سرقت ازمنازل ویلایی را داشته است.

 سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم سابقه دار می باشد در پایان خاطرنشان کرد:  متهم  به ۵ فقره سرقت دیگر از منازل ویلایی با همکاری همدستانش  اعتراف و تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان متواری وی و کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها