|
کدخبر: 247876

پیشنهاد ۳۰۰ میلیونی یک قاتل به پلیس + جزئیات

رئیس بازرسی پلیس استان خوزستان گفت: قاتل قدیمی که به عنوان سارق مسلح دستگیر شده بود به پلیس پیشنهاد رشوه ۳۰۰ میلیونی داد.

سرهنگ رمضان گورویی با اشاره به رد رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی مامور وظیفه شناس در شهرستان ماهشهر گفت: در پی دستگیری چند سارق مسلح حین فروش اموال سرقتی، فرد مالخر برای فرار از عواقب قانونی مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال پول نقد را به عنوان رشوه پیشنهاد داد که مامور وظیفه شناس با صحت عمل خود ضمن رد رشوه با هماهنگی رده‌های نظارتی شهرستان پرونده مقدماتی تشکیل دادند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر این مامور وظیفه‌شناس سارق اصلی لوله‌های نفتی که اتهاماتی از قبیل قتل و سرقت مسلحانه در پرونده خود دارد را دستگیر کرد که حین انتقال به پلیس آگاهی مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال جهت فرار از جرم و عدم عنوان اتهامات مختلف به عنوان رشوه پیشنهاد داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران وظیفه شناس با صحت عمل خود ضمن رد رشوه موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کرد.

وی همچنین افزود: در پی دستگیری ۲ سارق مسلح و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از آنان در پاسگاه انتظامی بخش "سویسه" شهرستان کارون، یک از بستگان آن‌ها با حضور در مقر پلیس برای چشم پوشی مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال پول نقد را به عنوان رشوه پیشنهاد داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده و صورتجلسه پیشنهاد رشوه، به مقام قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست؛ هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر را در خصوص عملکرد پلیس، به دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) در میان بگذارند.

منبع: جامعه ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها