|
کدخبر: 237838

قتل کارگر ایرانی به دست مرد افغان + جزییات

پرونده یکی از اتباع بیگانه که پس از قتل کارگر ایرانی از کشور خارج شده، در حالی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که ردیابی پلیس اینترپل برای دستگیری وی ادامه دارد.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ با گزارش قتل کارگر یک رستوران در منطقه ونک آغاز شد. پس از حضور مأموران و تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری بین دو کارگر افغانستانی و ایرانی رستوران رخ داده و متهم که افغانستانی بوده، پس از جنایت متواری شده است.

وقتی جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد کارشناسان اعلام کردند متهم بعد از قتل با چاقو به جسد آسیب وارد کرده که این فرضیه مطرح شد قتل به خاطر یک کینه شدید رخ داده است.

کارشناسان بررسی صحنه جرم نیز اعلام کردند درگیری در اتاقک استراحت کارگران رخ داده و وسایل اتاق کاملاً بهم ریخته بوده ضمن اینکه با توجه به آثار روی بدن مقتول به نظر می‌رسد او غافلگیر شده است.

پس از آن صاحب رستوران به مأموران گفت: زمانی که این اتفاق افتاد من در رستوران نبودم و با تماس یکی از کارگرانم از قضیه مطلع شدم و خودم را با عجله به رستوران رساندم.

کارگری که داخل رستوران بود نیز به پلیس گفت: رستوران چند اتاق برای استراحت کارگران دارد.من آن روز در اتاق دیگری بودم که یعقوب با من تماس گرفت و گفت با منوچهر درگیر شده و او را کشته است تا خواستم خودم را به اتاق آنها برسانم یعقوب فرار کرد و رفت.

در ادامه با شناسایی اولیای دم آنها طی شکایتی خواستار قصاص متهم شدند و عنوان کردند به هیچ عنوان حاضر به مصالحه نیستند.

در حالی که مأموران در تلاش برای بازداشت متهم بودند متوجه شدند متهم به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج شده است. بنابراین با دستور بازپرس و درخواست اولیای دم گزارشی از این قتل به پلیس اینترپل داده شد تا با دستگیری متهم و بازگرداندن وی به ایران روند رسیدگی به این پرونده را تسهیل کنند. با گذشت ۲ سال از این جنایت و در حالی که متهم همچنان متواری است پرونده به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا رسیدگی شود.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها