|
کدخبر: 237121

قتل دلخراش جوان ۲۵ ساله همدانی + جزییات

فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری فرد قاتل با هوشمندی و تلاش مامورین پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

فرمانده انتظامی گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری، با هماهنگی با دستگاه قضایی ماموران پلیس آگاهی به همراه سایر یگان‌های اجرائی مسئول بلافاصله در صحنه حضور یافتند و در بررسی به عمل آورده متوجه شدند فردی حدود ۲۵ ساله بوسیله فرد یا افرادی نامعلوم مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

دستگیری قاتل جوان ۲۵ ساله ملایری

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر، با اشاره به اینکه به سبب شدت جراحات وارده فرد مجروح جان خود را از دست داد، افزود: از آنجاکه فرد یا افراد مجرم بلافاصله پس از ارتکاب این عمل مجرمانه متواری شدند، شناسائی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: در همین ارتباط با تلاش علمی و فنی مامورین این یگان و انجام حدود ۴۸ ساعت پیگیری مستمر و بی وقفه و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرانجام فرد قاتل به همراه همدستش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته، متهمان به جرم خود اعتراف کرد و در ادامه با تلاش ماموران پلیس آگاهی آلت قتاله نیز کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، فرد قاتل به همراه همدستش به مراجع قضایی تحویل شدند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها