|
کدخبر: 234357

مرد هزارچهره دستگیر شد +‌جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و تحت تعقیب مقامات قضایی در ایوان خبر داد.

سرهنگ امیر بازیار گفت : در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی که خود را با عناوین مختلف به عنوان کارمند وزارتخانه‌ها ، دادگستری ، استاد دانشگاه و غیره معرفی کرده و با جلب اعتماد آنان و به بهانه های مختلف از جمله ایجاد شغل و استخدام در ادارات ، خرید خودرو  و ...  اقدام به اخذ وجه و کلاهبرداری از جوانان دانشجو و جویای کار و سایر افراد کرده بود، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و با هماهنگی مقام قضائی اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس در این زمینه آغاز و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد که چنین شخصی هیچ گونه ارتباطی با عناوینی که گفته است ندارد و کارمند هیچ نهاد دولتی ، نظامی و یا دانشگاهی نبوده و با جعل عنوان دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ بازیار تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه این کلاهبردار حرفه ای شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان و با همکاری مأموران کلانتری مرکز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خاطر نشان کرد: متهم دارای ۷ فقره سابقه کلاهبرداری در نقاط مختلف کشور و یک فقره اخلال در نظم عمومی و نیز محکوم به ۲ سال تبعید بوده است .

سرهنگ بازیار در خاتمه گفت : متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی و روانه زندان شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر