|
کدخبر: 225416

دستگیری ۴ عضو شورای شهر مهاباد + جزییات

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۲ عضو شورای شهر و ۲ کارمند شهرداری مهاباد به علت تخلف اداری دستگیر شدند.

حوادث دستگیری ۴ عضو شورای شهر مهاباد  + جزییات

ناصر عتباتی افزود: تعدادی از اعضای شورای شهر مهاباد به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته با همکاری تعدادی از کارکنان شهرداری این شهر اقدام به سندسازی برای تملک اراضی ملی و دولتی کرده بودند که با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و قضایی با هماهنگی اداره اطلاعات و دادستانی مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ۲ عضو شورای شهر دوره ششم و ۲ نفر کارمند شهرداری با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شدند و تحقیقات در خصوص موضوع و دیگر افراد دخیل همچنان ادامه دارد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با هشدار جدی به غارتگران حقوق عامه و بیت المال گفت: پرچم فساد ستیزی در دستگاه قضایی استان برافراشته است و اجازه کوچکترین دست درازی وتجاوز به حقوق بیت المال و مردم را به این سوداگران نخواهیم داد.

مرداد سال گذشته نیز ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر و هفت نفر از کارکنان شهرداری مهاباد به اتهام فساد مالی و تخلف توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر شدند.

عدم تشکیل جلسات شورای شهر به دلیل به حد نصاب قانونی نرسیدن اعضا باعث استعفای این افراد و منحل شدن آن در شهریورماه سال گذشته توسط استانداری آذربایجان غربی شد.

شورای اسلامی شهر مهاباد دارای هفت عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل است؛ شهر مهاباد با حدود  ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها