|
کدخبر: 224063

عاقبت تلخ دوستی خیابانی / دختران بی‌آبرو دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۴ نفره که پس از طرح دوستی با مال باخته اموال با ارزش منزلش را سرقت کرده بودند خبر داد.

حوادث عاقبت تلخ دوستی خیابانی / دختران بی‌آبرو دستگیر شدند

سردار "علیرضا لطفی " در توضیح خبر گفت: نوزدهم آبان ماه امسال مردی با مراجعه به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از سرقت بعنف منزلش توسط ۲ مرد جوان و ۲ دختر جوان اعلام شکایت کرد.

وی  در ادامه افزود: پرونده با موضوع سرقت بعنف منزل تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی در اختیار کاراگاهان اداره پنجم پلیس اگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: شاکی که مرد میانسالی بود با حضور در اداره پلیس به کاراگاهان گفت:  در اوایل آبان ماه سال جاری با ۲ دختر به نام های جواهر و سارا در پاساژی آشنا شدم از انجا که من در کشور انگلیس زندگی می کنم و کسی را نداشتم با این ۲ خانم جوان دوست شدم تا اینکه انها را به خانه ام واقع در شمالغرب تهران بعنوان میهمان دعوت کردم سپس با گذشت چند دقیقه ی جواهر به بهانه درست کردن قهوه به سمت آشپزخانه رفت و با نوشیدن قهوه حالت سرگیجه گرفتم ولی کمی هوشیاری داشتم تا اینکه ۲ نفر مرد جوان وارد خانه شدن و با آنها درگیر شدم که مرا از ناحیه صورت مورد جراحت قرار دادند سپس متواری شدند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: شاکی در ادامه گفت، بعداز  گذشت چند ساعت  حالم خوب شد و متوجه شدم آن ۴ نفر اقدام به سرقت اموال با ارزش از قبیل : طلاجات،لپ تاپ، گوشی موبایل به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با شروع تحقیقات پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی هویت ۴ نفر سارق مورد شناسایی قرار گرفت که هماهنگی بازپرس پرونده ۲ نفر مرد جوان و سارا طی عملیات پلیسی دستگیر و به اداره پنجم منتقل شدند.

سردار لطفی بیان کرد: در ادامه تحقیقات و دستگیری همدست دیگرشان مشخص شد جواهر از کشور خارج شده است و دستور دستگیری وی صادر و تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار گرقت.

وی عنوان کرد:  ۳سارق جوان ضمن اعتراف به سرقت گفتند: نقشه سرقت را جواهر کشید و از انجایی که او با شاکی ارتباط دوستی صمیمی پیدا کرده بود ما را وسوسه کرد تا نقشه اش را عملی کنیم .

سردار لطفی عنوان کرد: سارا گفت، وقتی من و جواهر وارد خانه شاکی شدیم جواهر رفت اشپزخانه برای درست کردن قهوه و من هم شاکی را سرگرم کردم بعداز گذشت چندقیقه شاکی نیمه خواب رو مبل افتاد که بلافاصله با ۲دوست دیگرمان سیاوش و نادر تماش گرفتیم و وارد خانه شدند و در همین با شاکی درگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: سارا در ادامه معترف شد، جواهر با توجه به شناختی که از منزل شاکی داشت تمام لوازم با ارزش وی را در کوله پشتی خود جمع کرد و متواری شدیدم و بخشی از اموال را بین خودمان تقسیم کردیم.

سردار لطفی با بیان انیکه در ادامه تحقیقات پلیسی و با توجه به اعترافات سارقان بخشی از اموال ادکلن و لپ تاپ و طلا از مخفیگاه انان کشف شد،  در پایان  گفت: باتوجه به دستگیری  سارقان ، متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای  انجام تحقیقات تکمیلی و دستگیری خریداران اموال مسروقه در اختیار کاراگاهان اداره پنجم قرار گرفتند.

منبع: رکنا

ارسال نظر