|
کدخبر: 218267

دستگیری عامل اصلی شهادت احسان نصیری + عکس

فرمانده انتظامی استان اصفهان از برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت و دستگیری اشرار و عامل اصلی شهادت مامور ناجا در عملیات مقتدرانه ماموران پلیس شهرستان لنجان خبر داد.

حوادث دستگیری عامل اصلی شهادت احسان نصیری + عکس

سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت:  در پی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل او باش در یکی از محله های شهرستان لنجان تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حضور می یابند.

    وی با اشاره به اینکه ماموران در محل با ۲ نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمامی جوانب برای  دستگیری آنها اقدام کردند، بیان داشت:  متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند بدون توجه به فرمان پلیس مبنی بر زمین گذاشتن سلاح ها و تسلیم شدن، با ماموران درگیر شدند که در نهایت با عملیات مقتدرانه ماموران آنها را دستگیر کردند.

  فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متاسفانه دراین درگیری یکی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به نام استواریکم  احسان نصیری  به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که  علی رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

احسان-نصیری

   این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری هستند گفت: یکی از متهمان مجروح و تحت مداوا قرار گرفته و فرد دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات  برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شد.

    سردار میرحیدری ضمن تسلیت شهادت این مامور وظیفه شناس و سخت کوش ناجا به خانواده این شهید، همکاران وی و مردم شهید پرور شهرستان لنجان و استان اصفهان، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با اشرار و مخلان امنیت مصمم بوده و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد که به امنیت و آسایش مردم خدشه وارد شود.

    گفتنی است، زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: صدآنلاین
  • ..... ارسالی در

    هرچه سریع تراعدام

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها