|
کدخبر: 216249

زورگیری بی رحمانه از این پیرمرد در آسانسور + فیلم

سارق حرفه ای با حمله ناگهانی خود در داخل آسانسور مرد سالخورده را غافلگیر کرد.

حوادث

یکی از مکان‌هایی که سارقان حرفه‌ای برای انجام سرقت و حمله به طعمه‌های خود انتخاب می‌کنند مکان‌های خلوت خیابان یا ساختمان ها است. این مکان‌ها به دلیل خلوت بودن این فرصت را برای سارقان مهیا می‌کند تا بدون دردسر نقشه خود را پیاده کنند. به همین منظور افراد باید در هنگام حضور در چنین مکان هایی احتیاط بیشتری به خرج دهند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله سارق حرفه‌ای به یک مرد ۸۰ ساله را به تصویر می‌کشد. در این سرقت که در آسانسور یک آپارتمان مسکونی رخ داد این سارق با حمله به این مرد ۸۰ ساله مبلغ ۶۰ دلار را به سرقت برد. این اتفاق در تاریخ ۲۸ اکتبر و در یکی از محلات شهر نیویورک آمریکا رخ داد. پس از انتشار این ویدئو پلیس محلی آمریکا تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کرد.

پلیس آمریکا از شناسایی و دستگیری این سارق خبر داده است. بنا به گزارش پلیس این سارق اکنون در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برد. پلیس نام مظنون را «رالف ویلیامز» ۵۰ ساله اعلام کرده است. بنا به گزارش پلیس پس از آنکه سارق از قربانی درخواست یک نخ سیگار کرد لحظاتی بعد به وی حمله ور شد و اقدام به سرقت پول کرد. در این حادثه به مرد سالخورده آسیبی وارد نشد.

گفتنی است؛ این سارق که با اتهاماتی از جمله ارتکاب سرقت، حمل غیرقانونی سلاح و اموال مسروقه روبه رو است باید به زودی در دادگاه محاکمه شود.

منبع: رکنا

ارسال نظر