|
کدخبر: 211389

عروسی به عزا بدل شد / مرگ دلخراش جلوی چشم داماد!

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع حادثه رانندگی در حین برگزاری مراسم عروس گردانی در شهر زنجان، یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

حوادث عروسی به عزا بدل شد / مرگ دلخراش جلوی چشم داماد!

سرهنگ محمدحسن خلجی روز سه شنبه افزود: در این حادثه رانندگی که ساعت ۱ بامداد دوشنبه در لاین شمالی بلوار ۲۲ بهمن (حوالی جایگاه سی ان جی زیباشهر) بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با جدول وسط خیابان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه شدت برخورد با جدول به حدی بود که نه فقط کاپوت، موتور و گیربکس این وسیله نقلیه از بین رفت بلکه خودرو نیز دچار آتش سوزی شد، اظهار داشت: علت این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعزامی به محل، عدم توجه راننده خودرو به نقطه مقابل و داشتن سرعت بالا، اعلام شد. 

خلجی، تصریح کرد: متاسفانه یکی از سرنشینان این خودروی سواری پس از انتقال به بیمارستان به خاطر شدت جراحات و صدمات وارده جان باخت اما راننده و ۲ سرنشین دیگر آن نیز که از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت شده بودند تحت مداوا و درمان قرار دارند.

وی، افزود: مراسم عروس گردانی ها، بسیار تهدید آمیز و حادثه آفرین است و بهتر است رانندگان با سرعت پایین و با احتیاط هرچه تمام از سمت راست خیابان حرکت کنند و عروس گردانی نیز هرچه سریعتر خاتمه یابد. 

خلجی، با بیان اینکه ۶ ماهه نخست امسال ۱۹ نفر بر اثر حوادث رانندگی درون شهری این استان جان باختند که این تعداد جان باخته ناشی از تصادفات درون شهری زنجان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، یک نفر کمتر شده است.

وی تعداد فوتی‌های تصادفات رانندگی زنجان در ۶ ماهه نخست پارسال (۹۹) را ۲۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: بیشترین علت وقوع حوادث رانندگی درون شهری در این استان عدم توجه رانندگان به نقطه مقابل (جلو) و اغلب نیز به خاطر استفاده از تلفن همراه است،

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه حادثه هیچگاه خبر نمی کند و همواره باید مراقب بود، گفت: به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی باید هم عابرین و هم رانندگان وسایط نقلیه، قوانین را به دقت رعایت کنند چراکه کوچکترین غفلت حوادث تلخ و ناگواری را رقم می زند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها