|
کدخبر: 210622

طلاق عجیب نوعروس مصری بعد از دو هفته!

چند روزی از مراسم ازدواج باشکوه زوج جوان نگذشته بود که خبر درخواست طلاق نو عروس به خانواده رسید، عروس جوان از وضعیتی که در خانه داشت، پناه به دادگاه برد.

زندگی مشترک یعنی همراهی و همکاری زن و شوهر در تمام ابعاد زندگی و محول شدن بیشتر وظایف و مشکلات زندگی بر یکی از طرفین قطعا باعث ناراحتی و در نهایت اختلافاتی خواهد شد. هیچ قانون و دادگاهی از مردی که همسرش را تنها فرد مسئول در انجام کارهای خانه میداند را حمایت نخواهد کرد از طرفی هیچ زنی برای گذاشتن بار سنگین زندگی بر دوش همسرش ستایش نمی شود.

وقتی تمام وظایف و کارهای منزل بر عهده یک نفر باشد مطمئنا مشکلی پیش خواهد آمد، تازه عروس مصری ثابت کرد که حتی زوجی که چند روز از ازدواج شان می گذرد و در زیباترین روزهای زندگی مشترک هستند هم با این مسئله و مشکل می توانند از هم جدا شوند.

این زوج که در دوران نامزدی به شدت عاشق هم بودند و به قول خودشان، اطرافیان عشق آنها را عشق آتشین میخواندند، پس از ازدواج با تغییر وضعیت عجیب و غیر قابل باوری روبرو شده و به فکر جدایی افتادند.

تازه عروس 28 ساله مصری 2 هفته بعد از ازدواج برای طلاق از همسرش به دادگاه خانواده مراجعه کرد. همسر 31 ساله این تازه عروس که به دلیل درآمد بالای خود و بیزینس پرسودش زمان زیادی را در خانه سپری می کند هیچ کمکی به همسرش نکرده و موجب خستگی بیش از حد او شده است برای همین عروس خانم جوان که از کار زیاد و سخت منزل که البته بایستی به تنهایی انجام می داد خسته شده بود اقدام به طلاق کرد.

"سامار" می گوید:همسرم ساعات طولانی در خانه است و مشغول استراحت اما هرگز کمکی به من نمی کند و فکر می کند تمام کارهای منزل وظیفه ی من است؛ زمانی که از او کمک خواستم در نهایت بی توجهی به خستگی من گفت که من زن خانه دار هستم و وظیفه ی من انجام این گونه کارهاست پس اجازه شکایت ندارم. بعد از گذشت چند روز و رفتار نامناسبش با من، وقتی متوجه شدم که او چه رفتار و تفکر نامناسبی نسبت به زنان دارد به یقین رسیدم که زندگی با او کاملا اشتباه است.

پول و ثروت بیش از حد او باعث شده است که خود را مستحق هر گونه رفاهی بداند و به هیچ وجه به رفاه من که همسر و هستم توجه و اهمیتی قائل نشود. روزی من به شدت عاشق همسرم بودم و عشق ما زبان زد خاص و عام بود اما ۲ هفته بعد از ازواج و شروع زندگی مشترکمان متوجه شدم که برای شناخت یک انسان حتما باید با او زیر یک سقف زندگی کرد و بس.

منبع: نمناک

ارسال نظر