|
کدخبر: 205758

۱۴ کشته و زخمی در تصادف آمبولانس و برلیانس + عکس

برخورد خودرو با آمبولانس در سربندان ۱۲ مصدوم و ۲فوتی بر جا گذاشت.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دماوند از برخورد یک خودرو برلیانس با آمبولانس در سربندان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم و ۲ فوتی بر جا گذاشته است.

عبدالرحمن رزمگه شامگاه شنبه از برخورد یک خودرو برلیانس با آمبولانس در سربندان خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جا گذاشته است.

تصادف

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند پر تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: عصر امروز شنبه دهم مهرماه یک دستگاه خودرو تیبا در محور فیروزکوه به دماوند محدوده سربندان با عابر پیاده برخورد کرد که بلافاصله با اعلام گزارش به سامانه ۱۱۵، عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رزمگه گفت: با حضور جمعیت ۱۵۰ نفری تماشاچی در محله حادثه، متأسفانه آمبولانس امدادرسانی که در حاشیه جاده استقرار داشت، ناگهانی یک دستگاه خودروی برلیانس با آمبولانس برخورد و سبب واژگونی خودروی امدادی شد که در راستا، دو امدادگر مجروح شدند.

وی عنوان داشت: بر اثر تصادف خودروی برلیانس با آمبولانس و واژگونی خودرو بر روی افراد حاضر در صحنه تعدادی مصدوم و فوت شدند که مصدومان این حادثه توسط اورژانس امدادرسانی شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند گفت: در این حادثه، دو نفر از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ نیز آسیب و صدمات جانی دیدند و بر اساس آمار اعلام شده، ۲ نفر فوت و ۱۲ نفر مصدوم شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها