|
کدخبر: 199059

ماجرای مرگ متهم پس از تیراندازی پلیس در کرج

همزمان با مرگ یک شرور سابقه دار با شلیک پلیس در مهرشهر کرج فرمانده انتظامی البرز این اقدام را سهوی دانست.

دو روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی جوان در حالی که نیمه برهنه است در یکی از خیابان‌های مهرشهر کرج در حال عربده کشی بوده و برای خودروهای عبوری و عابران پیاده مزاحمت ایجاد می‌کند. اما وقتی مأموران پلیس برای دستگیری وی وارد عمل می‌شوند بر اثر شلیک گلوله یکی از مأموران پلیس متهم کشته شد.

در حالی که انتشار این فیلم در فضای مجازی واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به‌دنبال داشت صبح دیروز سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز درباره این حادثه توضیحاتی ارائه داد. وی درباره کلیپ منتشر شده از شلیک مأمور انتظامی به‌سمت یک متهم در منطقه مهرشهر کرج گفت: ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه ۱۳ شهریور خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که شخصی با حالت غیر عادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی در معابر شهری کرده و علاوه براخلال و بر هم زدن نظم عمومی، اقدام به وارد آوردن آسیب به چهار نفر از جمله یک خانم و اموال مردم از جمله چند خودرو و یک سوپرمارکت کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: بلافاصله مأمور انتظامی وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت کرد که وی بدون توجه به این موضوع به‌سمت مأمور نیز حمله ور شد که در این هنگام مأمور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زد اما در حین دستبند زدن به‌دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس در یک اقدام سهوی، تیری از اسلحه خارج و به متهم برخورد کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رسانه‌های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می‌دهند، تصریح کرد: فیلم کامل اوباشی گری و حمله به شهروندان از سوی این متهم توسط مرکز اطلاع‌رسانی پلیس منتشر خواهد شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه متهم هفت فقره سابقه درگیری و نزاع داشته، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی از سوی مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضایی در خصوص این موضوع در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان یادآور شد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کسی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین
  • چنگیزلطیف پور ارسالی در

    اگر اوباش بوده وهفت فقره پرونده داردحتما هفت مرتبه به دادگاه رفته ومحکومیت هم دا شته وجریمه هم شده درموردتیراندازی دیروزد کشته شدنش نیوی انتظامی بایدجوابگو باشد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها