|
کدخبر: 193213

کشف اجساد خاله و خواهر زاده ها! + عکس

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی داراب از غرق شدن سه عضو یک خانواده در حین شنا در بالادست سد رودبال خبر داد.

حوادث کشف اجساد خاله و خواهر زاده ها! + عکس

هادی کشاورز، سه‌شنبه ۲۶ مرداد به خبرنگاران گفت: عصر دوشنبه وقوع یک مورد حادثه غرق شدگی به مرکز اورژانس اعلام و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

کشاورز توضیح داد: بررسی‌ها نشان داد که سه عضو یک خانواده که برای تفریح به بالادست سد رودبال رفته بودند، برای شنا وارد آب شده و غرق می‌شوند.

غرق-شدگی

مرگ خاله و خواهرزاده‌ها در رودبال

او با بیان اینکه این افراد شامل خاله ۴۵ ساله و ۲ خواهرزاده ۳۵ و ۳۲ ساله بوده است، گفت: در تلاشهای اولیه نجاتگران هلال احمر و آتش نشانی، جسد بی جان یک خانم ۳۵ ساله پیدا شد و تلاش عوامل پزشکان برای احیای وی راه به جایی نبرد و نامبرده در بیمارستان داراب جان سپرد.

رئیس مرکز اورژانس داراب با بیان اینکه، در این بیان کرد: ین اتفاق بعدازظهر امروز برای خانواده‌ای که به منظور تفریح به بالادست سد رودبال عزیمت کرده بودند، رخ داده و تلاش‌های عوامل امدادی برای پیدا کردن اجساد دو نفر دیگر که در قسمت باتلاقی سد فرو رفته بودند، ادامه داد.

کشاورز تاکید کرد: توصیه می‌شود با توجه به اعمال محدودیت و شیوع بیماری کرونا شهروندان از خانه خارج نشوند و در صورت خروج از منزل، نکات ایمنی در حاشیه رودخانه و سدها را در نظر بگیرند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها