|
کدخبر: 192057

برادر کشی به روش سلاخی در جنوب تهران!+جزئیات

مرد تهرانی که با ضربات چاقو برادرش را سلاخی کرده بود در یافت اباد بازداشت شد.

حوادث برادر کشی به روش سلاخی در جنوب تهران!+جزئیات

مرداد ماه امسال با وقوع یک فقره قتل در یافت آباد تهران ماموران پلیس، تیم جنایی و بازپرس کشیک قتل به صحنه جرم اعزام شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

ماموران پلیس و تیم جنایی بنابر اظهارت شاهدان و برسی لحظه به لحظه صحنه جرم پی بردند، مقتول با ضربات چاقو که توسط برادرش به سر و قلبش برخورد کرده به قتل رسیده است.

تحقیقات دقیق تر از خانواده مقتول حاکی از آن داشت، ۲ برادر که به موادمخدر اعتیاد داشتند بر سر ارث پدری با یکدیگر درگیر شده و مرد جوان با ۵ ضربه به سر و شکم برادرش وی را به قتل رسانده و از صحنه جنایت متواری شده است.

برادر کشی در جنوب تهران

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، رصد های اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با بازبینی دوربین های مداربسته قاتل را که در خانه دوستش پنهان شده بود شناسایی کردند.

ماموران پلیس پس شناسایی قاتل با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات چند ساعته قاتل را در مخفیگاهش بازداشت و جهت بازجویی های فنی به مقر پلیس منتقل کردند.

قاتل ۴۰ ساله در بازجویی های فنی به جرم خود، مبنی بر قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: از بچگی با برادرم اختلاف داشتم اما بایکدیگر مواد مخدر مصرف می کردیم و چند روزی بود که برسر ارث پدری با یکدیگر درگیر بودیم. روز حادثه درگیری شدیدی بین من و برادرم رخ داد هر ۲ مواد کشیده بودیم در یک لحظه از خودم غافل شدم با ضربات چاقو به سر و قلبش او را به قتل رساندم.

بنا بر این گزارش پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر