|
کدخبر: 191122

چه کسی عکس دختران تهرانی را پخش کرد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در شبکه های اجتماعی خبر داد.

حوادث چه کسی عکس دختران تهرانی را پخش کرد

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار عکس های خصوصی وی کرده و موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده اش و هتک حیثیت وی شده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت در فضای مجازی با شخصی آشنا شدم و قصد ازدواج داشتیم و به دلیل جدی بودن این رابطه به این فرد اعتماد کردم و به دلیل اعتماد بیش از حد،تصاویر شخصی خودم را در اختیار وی قرار دادم اما بعد از مدتی به دلایل شخصی به این ارتباط پایان دادم و پس از آن هر روز از طرف یک شماره ناشناس تهدید می شدم تا اینکه متوجه شدم تمام تصاویر خصوصی ام در گروه های خانوادگی و دوستانه ای که در شبکه اجتماعی واتساپ داشتیم پخش شده است.

آبروی دختر تهرانی در شهر رفت /انتشار عکس های برهنه

وی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند و پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت توضیح داد: کارشناسان این پلیس با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق غربی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی میکرد اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم اما وی با بهانه های بی منطق دیگر به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی تصاویر خصوصی اش را در شبکه های اجتماعی پخش کردم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد،همچنین شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

منبع: رکنا

ارسال نظر