|
کدخبر: 187960

تعیین مجازات برای دختر قمه کش اصفهانی

دختر نوجوانی که در جریان یک درگیری دخترانه در یکی از بوستان‌های اصفهان قمه‌کشی کرده بود ضمن تعهد به تکرار نکردن این رفتار باید دوره‌های آموزشی و تربیتی را بگذراند.

حوادث تعیین مجازات برای دختر قمه کش اصفهانی

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از انجام مصاحبه روانشناختی با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد و گفت: آنها با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

وی در ادامه گفت: پس از انتشار کلیپ قمه کشی دختران نوجوان در فضای مجازی آنها شناسایی شدند و با دعوت آنها و خانواده هایشان در حوزه دادسرای عمومی و انقلاب مصاحبه روانشناختی با ایشان و خانواده‌هایشان انجام شد و ضمن تبیین مباحث ساختاری، قانونی و تربیتی دستور  مقتضی به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات ثانویه مرتبط با موضوع صادر و با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

اصفهانی با اعلام این خبر نبود نظارت خانواده‌ها، نداشتن مهارت والدین در برقراری ارتباطات متناسب با نیازهای عاطفی فرزندان و دسترسی‌های آزاد به برخی محتواهای نامناسب در فضای مجازی را از علل این رفتارها دانست و خواستار جبران کوتاهی‌های صورت گرفته توسط متولیان حوزه فرهنگ و آموزش شد.

منبع: ایران آنلاین

ارسال نظر