|
کدخبر: 187379

فیلم لحظه قتل گنده لات تهران پس از دربی!

کری‌خوانی بر سر بازی‌های فوتبال، آخرین دربی و کَل کَل بر سر مسائل مختلف بین ۲جوان که از یک سال قبل در فضای مجازی شروع شده بود، پایان خوشی نداشت و با جنایت پایان یافت.

حوادث

قتل گنده لات تهران در شرق پایتخت صورت گرفت و تیمی از ماموران پلیس تهران برای بررسی علت قتل گنده لات جوان وارد عمل شدند. ماموران پی بردند که قتل گنده لات تهران در یک درگیری خیابانی رقم خورده است. قتل گنده لات شرق تهران در بامداد دوشنبه رقم خورد و صبح همان روز عامل قتل گنده لات تهران دستگیر شد.

شامگاه یکشنبه بود که گزارش یک درگیری خونین به پلیس اعلام شد و گروهی از مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند. درگیری بین ۲گروه از جوانان اتفاق افتاده و به‌گفته شاهدان، طرفین درگیری که سوار بر موتور بودند با چاقو و قمه به سمت یکدیگر هجوم برده و در مقابل چشمان بهت زده شهروندان، به جان هم افتاده بودند. چند نفر در جریان این درگیری زخمی شدند اما یکی از آنها حدود ۲۰ضربه چاقو و قمه خورده و حالش به‌شدت وخیم بود.

گزارش قتل گنده لات در شرق تهران

مجروحان به بیمارستان انتقال یافتند اما ساعتی بعد خبر رسید که یکی از آنها که حالش وخیم بود جانش را از دست داده است. در این شرایط ماجرا به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. کارآگاهان جنایی در گام نخست راهی محل حادثه شدند و با انجام تحقیق از مغازه داران آن محدوده و شاهدان مشخص شد که درگیری میان ۲ گروه و بر سر کُری‌خوانی رخ داده است. شاهدان می‌گفتند وقتی مقتول زخمی شد، قاتل و هوادارانش فرار کرده و دوستان مقتول وی را به بیمارستان رساندند.

در ادامه تحقیقات میدانی و بازبینی فیلم و تصاویر دوربین‌های مداربسته هویت عامل جنایت به‌دست آمد. از سوی دیگر بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول و قاتل از یک سال قبل با یکدیگر کری‌خوانی داشتند. کل کل آنها از یک سال قبل در اینستاگرام آغاز شده بود و تمامی نداشت.

جنایت، پایان کُری‌خوانی‌های پس از دربی

کری‌خوانی‌های آنها درباره مسائل مختلفی بود اما این اواخر بحث‌هایشان به هواداری از تیم‌های فوتبالی محبوبشان کشیده شده بود. تحقیقات نشان می‌داد که آنها آخرین‌بار بر سر دربی یعنی بازی استقلال و پرسپولیس برای هم رجزخوانی کرده بودند تا اینکه شب حادثه قرار دعوا گذاشتند. در جریان دعوا، قاتل به همراه هوادارانش و مقتول نیز به همراه دوستانش در محل درگیری حاضر شدند و با چاقو و قمه به جان یکدیگر افتادند.

در این میان قاتل با ۲۰ضربه چاقو و قمه مقتول را زخمی کرده و از محل گریخت. در این شرایط تحقیقات برای بازداشت عامل جنایت و همدستانش ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز متهم به قتل به‌دلیل عذاب وجدانی که داشت به کلانتری تهران نو رفت و خودش را تسلیم پلیس کرد. وی اقرار کرد که از یک سال قبل با مقتول کری‌خوانی داشته تا اینکه شب حادثه به‌دلیل عصبانیت شدید جان مقتول را گرفته است.

متهم به قتل پس از اقرار به درگیری مرگبار، با دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران بازداشت شده و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: رکنا

ارسال نظر