|
کدخبر: 186374

واکنش گل محمدی به شکست تیمش مقابل استقلال

سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش برابر استقلال در جام حذفی گفت: در لیگ برتر شانس اول قهرمانی هستیم. با توجه به سه بازی باقی مانده، تمام تمرکز ما باید روی این بازی ها باشد که تمام امتیازها را بگیریم و قهرمان شویم.

یحیی گل محمدی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در ضربات پنالتی و حذف از جام حذفی گفت: خیلی دوست داشتم دوربینی از طرف فوتبال برتر و شبه های فوتبالی نبود که راحت تر صحبت می کردیم. وجود مجریان رنگی و تحملشان برای ما سخت است. اگر صحبت نکنم، خیلی ها تمرکز کرده اند که کار را برای ما مشکل کنند و از جاهای مختلف فشار بیاورند که چرا صحبت نکردیم. از همه چیز خبر داریم و دوست داشتیم که مدیر رسانه قبلی هیات فوتبال اینجا بود. در هر صورت نیروهایی وجود دارد که این مشکلات را به وجود می آورد

وی درباره بازی گفت: در مجموع بازی متعادل بود و هر دو تیم محتاطانه بازی کردند و موقعیت های زیادی به وجود نیامد. در هر صورت ضربات پنالتی هم تعیین کننده تیم صعودکننده بود و هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و ضربات بهتری بزند، می تواند برنده شود.  استقلالی ها این کار را کردند. به هر دو تیم خسته نباشید و خدا قوت می گویم. ما مسیر خیلی سختی را امسال پشت سر گذاشتیم. ۱۴ ماه است که تمرین می کنیم و مسابقه می دهیم. متاسفانه این برنامه ریزی به شکلی است که تیم های اروپایی لیگ خود را تمام کردند، یورو برگزار شده و در حال استراحت هستند اما لیگ ما همچنان ادامه دارد و وارد ماه پانزدهم می شویم. این برای ما که لیگ قهرمانان را هم داشتیم، سخت است. از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم که با انگیزه عمل کردند و تیم را به این مرحله رساندند. در لیگ برتر هم شانس اول قهرمانی هستیم. با توجه به سه بازی باقی مانده، تمام تمرکز ما باید روی این بازی ها باشد که تمام امتیازها را بگیریم و قهرمان شویم.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها