|
کدخبر: 186317

بازداشت زنی که کابوس مردان کرمانشاه بود!

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری زن کلاهبرداری خبر داد که به بهانه پیدا کردن کار و شغل مناسب برای راننده جوان اسنپ در کرمانشاه ۲۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

حوادث بازداشت زنی که کابوس مردان کرمانشاه بود!

 سرهنگ کاراگاه "پرویز نظری" اظهارکرد: پس از اعلام شکایت پسر جوانی از یک خانم مبنی بر اینکه از سوی او مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارت این پسر جوان، زمستان سال قبل به عنوان راننده اسنپ یک زن را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده که در میانه راه به او اعلام می‌کند می‌تواند شغل مناسبی برای وی پیدا کند و متعاقب آن چند بار هم در تماس‌های مختلف به وی گفته که این کار نیازمند پرداخت مبالغی است.

سرهنگ نظری ادامه داد: به دنبال ادعای زن کلاهبردار، پسر جوان نیز فریب سخنان وی را خورده و در چند مرحله مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به شماره کارتی که اعلام شده بود پرداخت می‌کند اما پس از آن گوشی تلفن همراه آن زن خاموش می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات صاحب کارت بانکی که پول به حساب آن وایز می‌شده شناسایی می‌شود اما اعلام می‌کند این کارت در اختیار همسر موقت او قرار دارد و از ماجرا بی‌اطلاع است.

وی گفت: با همراهی این شخص و در تحقیقات گسترده به عمل آمده، کاراگاهان موفق به شناسایی و دستگیری زن کلاهبردار شده و پس از انجام بازجویی‌های تخصصی وی در نهایت به جرم خود و دریافت پول از راننده اسنپ اعتراف می‌کند.

سرهنگ نظری گفت: در خلال رسیدگی به پرونده پسر دیگری هم با مراجعه به پلیس آگاهی از زن کلاهبردار به خاطر جعل و سرقت دسته چک شکایت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی کاراگاهان در خصوص زن کلاهبردار به خاطر اینکه احتمال دارد وی جرائم دیگری هم مرتکب شده باشد، ادامه دارد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر