|
کدخبر: 177260

اعترافات پلیس قلابی شهرک غرب تهران!

مردی که قصد داشت پلیس شود با اخاذی از مردم در سطح محله شهرک غرب تهران به آرزوی خود رسید.

حوادث اعترافات پلیس قلابی شهرک غرب تهران!

 

ماموران پلیس در هنگام گشت زنی بودند که مرد بی‌سیم به دستی را در محله شهرک غرب مشاهده کردند؛جوان ۳۶ ساله در حال اخاذی و زورگویی از سرنشینان یک خودرو ال ۹۰ سفید رنگ بود.

درگیری با پلیس تهران در شهرک غرب

تیم پلیسی که به پسرجوان مشکوک شده بود با سوال کردن از او درباره بی‌سیم قلابی جواب‌های ضد و نقیضی از مرد ۳۶ ساله شنیدند و همین قضیه حساسیت پلیس را چند برابر کرد.

مامور قلابی که برای خلاص شدن از دست پلیس راهی در پیش نداشت لحظه‌ای بعد با ماموران پلیس به شدت درگیرشده و در این درگیری یکی از ماموران با استفاده از فنون کشتی این مامور قلابی را زمین گیر می‌کند.

در تحقیقات اولیه مامور قلابی ۳۲ ساله خودش را بی‌گناه می‌دانست تا اینکه با مشاهده مالباختگان دقایقی بعد به صراحتا لب به اعتراف گشود و در بازجویی‌ها مشخص شد، متهم میثم ۳۶ ساله برای کسب درآمد و ایجاد هیجان با جعل عنوان پلیس از شهروندان شهرک غرب ۲۰ فقره اخاذی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کرده است.

گفت‌وگو با پلیس قلابی شهرک غرب

مامور قلابی ۳۲ ساله ماجرای خلافکار شدن خود را اینطور بیان کرد: «میثم هستم و ۳۶ سال سن دارم؛از کودکی علاقه به اقدامات پلیسی داشتم، اما به علت مشکلات روحی و مغزی که نتوانستم وارد کادر پلیس شوم.»

متهم بازداشت شده ادامه داد: «در دانشگاه‌ حقوق می‌خواندم و با پیشنهاد برادرم شروع به کار مشاور املاک در شهرک غرب کردم، اما شغل مشاور املاک برایم هیجانی نداشت و تصمیم گرفتم پلیس شوم.»

پلیس قلابی افزود: «وارد شدن به کادر پلیس با مشکلات مالی فراوانی که در زندگی ام داشتم برایم آرزو شده بود، برای همین بی‌سیمی تهیه کردم و شروع به اخاذی از مردم در سطح شهرک غرب کردم.»

مرد ۳۶ ساله با احساس ندامت و پشیمانی بیان کرد: «پس از تهیه بی‌سیم و اخاذی کردن از مردم به آروزیم رسیده بودم و خانواده ام کاملا از این قضیه بی‌اطلاع بودند و گمان می‌کردند که من مشغول کار مشاور املاک هستم.»

میثم با گریه، گفت: «در شهرک غرب بودم مثل همیشه سوژه مورد نظرشناسایی کردم، با بی‌سیمی در دست در حال اخاذی بودم که گشت پلیس به من مشکوک شد. میخواستم فرار کنم اما راهی نداشتم و با ماموران پلیس درگیر شدم.»

پلیس قلابی شهرک غرب در پایان گفت: «ماموران پلیس من را پس از درگیری بازداشت کردند.خانواده ام متوجه شدند که بازداشت شدم و برای همین شرمنده پدرم هستم. و برای اخاذی کردن در لباس پلیس از مردم پشیمانم.»

بنابراین گزارش متهم بازداشت شده پس از اعترافاتش جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر