|
کدخبر: 184961

قاتل پس از سوراندن همسرش او را شناسایی نکرد!

مرد جوان که همسرش را به قتل رسانده و جسد او را سوزانده بود اعترافاتش را پس گرفت.

حوادث قاتل پس از سوراندن همسرش او را شناسایی نکرد!

جسد سوخته مریم در دره چهل قز کشف شد.کشف جسد سوخته مریم راز قتل او را فاش کرد.زمانی که ماموران پلیس عکس جسد سوخته مریم را به شوهرش نشان دادند، او اظهار کرد که این جسد سوخته متعلق به همسرش نیست. اما وقتی خانواده مریم جسد سوخته را دیدند هویتش را از روی گوشواره‌های مریم تایید کردند.

 ۵ تیرماه امسال جسد سوخته زن ۳۹ ساله به نام مریم در دره چهل قز قیامدشت کشف شد.این در حالی بود که خانواده مریم از چند روز قبل در پی ناپدید شدن او، موضوع را به پلیس اطلاع داده بودند.بعداز کشف جسد مریم تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از عامل جنایت آغاز شد و همسر مریم به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد و در برخورد اولیه با پلیس به قتل مریم اعتراف کرد.اما در بازجویی‌های بعدی اعتراف خود را پس گرفت.

خاله مریم در مورد ناگفته‌های این پرونده گفت: «مریم دختر مهربان و مومنی بود.او به خانواده‌اش خیلی وابسته بود و هر روز با مادرش تماس می‌گرفت.شب حادثه مریم در حال چت کردن با فرزند خواهرش بود که یکدفعه دیگر جواب پیام‌ها را نداد و همین باعث نگرانی پسرخواهرش شد چون سابقه نداشت مریم یکباره و بی‌خداحافظی آفلاین شود. فردای آن روز وقتی جواب تماس مادرش را نداد نگرانی خانواده بیشتر شد.سراغ او را از شوهرش گرفتند که مرتضی به مادر مریم گفته بود از مریم خبر ندارم و شاید برای امتحانات به شهرستان رفته است.اما ما پیگیری کردیم و متوجه شدیم امتحانات دانشگاهی مریم آنلاین بوده است.در روزهای مفقودی مریم شوهرش با خونسردی سر کار می‌رفت.حتی دنبال مریم هم نمی‌گشت و این رفتارش خیلی برای ما عجیب بود.انگار نه انگار زنش گم شده بود و برای همین به او شک کردیم. از طرفی لاستیک چرخ ماشین شوهر مریم گلی بود که این هم برای خانواده سوال ایجاد کرده بود.»

کشف جسد سوخته مریم در دره چهل قز

خاله مریم در ادامه گفت: «چند روز بعد جسد سوخته مریم پیدا شد اما شوهرش با دیدن عکس جسد به پلیس گفته بود جسد متعلق به مریم نیست. تا اینکه خانواده ما از روی گوشواره‌های مریم هویت او را تایید کردند. بعد هم به شوهر مریم مظنون شده و او را دستگیر کردند که او اعتراف به قتل کرد و گفته بود به خاطر اینکه مریم مهریه‌اش را اجرا گذاشته بود خارج از خانه با او بحثش شده بود و مریم را به قتل رسانده بود.اما شواهدی که از مدت‌ها قبل در خانواده می‌دیدیم ما را به این باور رساند که مرتضی در مورد قتل مریم دروغ می‌گوید. اول اینکه کفش‌های فرزند خواهرم در خانه بود و امکان ندارد او بدون کفش از خانه بیرون رفته باشد.از طرفی مریم تا نیمه شب در حال چت کردن با فرزند خواهرش بود و حرفی از تصمیم برای گردش رفتن در آن وقت شب نزده بود! مرتضی گفته بود مریم را خفه کرده است اما آثار شکستگی روی جمجمه مریم بود.»

راز جسد سوخته زن جوان چه بود؟

خاله مریم در ادامه گفت: «دختر خواهرم هفت سال قبل با مرتضی ازدواج کرده بود.مرتضی به مریم خرجی نمی‌داد و حتی در خانه شان تلویزیون و کولر نداشتند.این اواخر حتی نان هم برای خانه نمی‌خرید و انگار می‌خواست مریم را ذله کند تا جانش را به لبش برساند و دختر خواهرم از زندگی‌اش برود.اما مریم دختر آبروداری بود و دلش نمی‌خواست زندگی‌اش از هم بپاشد.مرتضی مرد هوسرانی بود اما مریم به او گفته بود اگر می‌خواهی با فرد دیگری هم ازدواج کنی، من اجازه می‌دهم فقط اجازه بده در زندگی ات بمانم.همه این‌ها باعث می‌شود به اینکه مرتضی با طرح و نقشه قبلی دختر خواهرم را مظلومانه به قتل رساند مطمئن باشیم.»

خاله مریم در ادامه گفت: « مریم رئیس یک مرکز درمانی بود و همچنین دستیار دندان پزشک بود ولی به خاطر بهانه گیری‌های شوهرش از کارش بیرون آمد.او خیلی هنرمند و مظلوم بود.این اواخر همیشه چشمانش غمبار بود.مرتضی این فرشته را خیلی شکنجه دادن حتی ی حتی یک جشن کوچک برایش نگرفت چون خیلی خسیس بود در حالی که پول داشت.»

متهم در آخرین بازجویی اعتراف خود را پس گرفته است و رسیدگی به این پرونده در جریان قضایی قرار دارد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها