|
کدخبر: 184205

زیرگرفتن زن تهرانی توسط راننده نیسان / عکس

سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید وانت نیسان با عابر پیاده در بزرگراه بزرگراه امام رضا(ع)پل افسریه و فوت این عابر م.نث در محل حادثه خبر داد.

حوادث زیرگرفتن زن تهرانی توسط راننده نیسان / عکس

زن تهرانی نیمه شب وسط خیابان جان باخت. این زن توسط راننده نیسان زیرگرفته شده و مرگ تلخی را تجربه کرد. جنازه این زن وسط خیابان صحنه شوکه کننده‌ای بود.

سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهارکرد: در ساعت ۰۰:۴۶ نیمه شب گذشته، در مسیر شرق به غرب بزرگراه امام رضا(ع)پل افسریه، یکدستگاه وانت نیسان که در این مسیر در حال حرکت بوده با عابر پیاده که زن بود که در حال تردد از عرض بزرگراه بوده برخورد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده این فرد در محل حادثه فوت می‌کند.

وی افزود: به گفته شاهدان عینی این حادثه راننده نیسان به جای کمک رسانی به مصدوم و ماندن در تصادف با مشاهده حال این عابر از محل حادثه متواری می‌گردد.

مومنی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۱۵ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

سرهنگ موُمنی توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاه‌های عابر پیاده و یا از پل‌های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها