|
کدخبر: 184185

خودکشی ناکام جوان بوشهری / عکس

جوان بوشهری از روی پل قصد خودکشی داشت. این جوان که می‌خواست با خودکشی به زندگی خود پایان دهد با اقدام به موقع پلیس به زندگی دوباره بازگشت.

حوادث خودکشی ناکام جوان بوشهری / عکس

جوان بوشهری از روی پل قصد خودکشی داشت. این جوان که می‌خواست با خودکشی به زندگی خود پایان دهد با اقدام به موقع پلیس به زندگی دوباره بازگشت.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: با حضور به موقع نیروهای پلیس، جوانی که قصد خودکشی از روی پل هوایی داشت، نجات پیدا کرد.

سرهنگ صیادی فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام یک مورد اقدام به خودکشی بر روی پل هوایی زیر گذر جاده لاور شرقی، ماموران گشت کلانتری ۱۱ فدک خورموج موفق شدند محلی را که فرد خودکشی‌کننده از آنجا با خانواده‌اش تماس گرفته و از اقدام خود خبر داده بود، شناسایی کنند.

خودکشی یک جوان از روی پل / پلیس سررسید

او ادامه داد: همکاران ما به سرعت در محل حاضر شدند و دیدند فرد یاد شده بر روی لبه کناری پل قصد دارد خود را به پایین بیندازد. آنان پس از صحبت با این فرد، او را از عمل خود پشیمان کردند و از روی پل به پایین آوردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتی عنوان کرد: این فرد خود را اهل یکی از بخش‌های تابعه شهرستان و در زمان حاضر ساکن شهر خورموج معرفی کرد و هدف از اقدام به خودکشی خود را اعتیاد به مواد مخدر اعلام کرد.

صیادی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی این فرد صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده و تاکید شد که او را به روانشناس معرفی کنند و برای ترک اعتیادش چاره‌ای بیندیشند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها