|
کدخبر: 183955

مرگ ۱۲ نفر در سوانح رانندگی استان زنجان

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: متاسفانه از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۲ نفر در محورهای مواصلاتی استان زنجان بر اثر تصادف، جان خود را از دست دادند.

حوادث مرگ ۱۲ نفر در سوانح رانندگی استان زنجان

محمدعلی عظیمی با تاکید بر تداوم محدودیت ترددهای شبانه، اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرستان‌های استان زنجان برقرار بوده و رعایت‌نکنندگان به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی در رابطه با محدودیت تردد بین شهرهای دارای وضعیت نارنجی در استان، افزود: در حال حاضر طبق مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تردد غیرضروری و بدون داشتن مجوز در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره که وضعیت نارنجی دارند، ممنوع بوده و متخلفان به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

این مسئول در رابطه با حادثه رانندگی رخ داده در اتوبان زنجان - تبریز، تصریح کرد: ساعت ۶ صبح امروز (۱۴ تیرماه) در کیلومتر ۶۰ اتوبان زنجان - تبریز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون به پژو ۲۰۶، خودروی ۲۰۶ آتش گرفت که راننده قبل از آتش‌سوزی موفق به خروج از ماشین شده ولی متاسفانه سرنشین جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۲ نفر بر اثر حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان جان باختند، خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به وضعیت بیماری کرونا از مسافرت رفتن پرهیز کنند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی، در صورت خواب‌آلود بودن استراحت کنند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها