|
کدخبر: 182737

سرقت از خانه عصبی ترین بازیگر زن ایران + فیلم

مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون است. مریم امیرجلالی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. مریم امیرجلالی با فیلمی که اخیرا در فضای مجازی منتشر کرد تعجب همه را برانگیخت. از خانه مریم امیرجلالی سرقت شده ات. مریم امیرجلالی با انتشار این ویدیو از وضعیت منزل مورد سرقت قرارگرفته‌اش نوشت: جناب آقای ‌دزد بی وجدان چرا فکرمیکنی‌همه هنرمندان‌پولشون‌ از پارو ‌بالا‌میره که به خودت اجازه‌ میدی‌ به حریم‌ خانه‌ اونها تجاوز کنی؟! ‌اومدی بردی ‌چرا زندگی رو انقدر بهم ریختی! ؟

حوادث

اینو حتما اطمینان داشته باش این پولهائی رو که ‌از راه دزدی درمیاری ‌خرج دوا و دکتر خودتو عزیزات‌ میشه عجب‌ امنیتی‌ برقرارشده‌.

با هرکسی هم خصومت و دشمنی دارین این رسمش نیست...

منبع: رکنا
  • دانایی رمز امنیت ارسالی در

    امنیت با انشالله و ماشالله بوجود نمیاد، امنیت واقعی را باید خرید، سارقین برای ور ود به اماکن باید از درب، بالکن و پنجره ه ا وارد بشن و چون سارقین برای ورود از درب فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند و با ت وجه به این مهم که هر قفلی را که کلید سا ز بتونه ازش عبور کنه سارقین هم میتونن، پ س باید فقط یک قفل ضد دیلم روی درب نصب کن ید که حتی مخترعش هم نمیتونه ازش عبور کنه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ه ا که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه خصوصا وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا حتی استحمام هستید و متوجه شدید که سارقی ن خشن دارن تلاش میکنند بیان داخل، حتی نی از نباشه از جاتون بلند شید یا به پلیس زن گ بزنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها