|
کدخبر: 182615

آشنایی با باند نیم تن‌های تهران!

رئیس کلانتری ۱۲۹ جامی از دستگیری یکی از اعضای باند " نیم تن‌ها " خبر داد.

پلیس تهران توانست گردانندگان باند نیم تن‌ها را شناسایی کند. با بازداشت یک عضو باند نیم تن‌ها مشخص شد ۳ برادر که همگی چاق هستند باند مواد مخدر را راه‌اندازی کرده‌اند و علت نامگذاری نیم تن‌ها همین چاقی آنها بوده است.
سرهنگ "مجتبی شمس بیرانوند" رئیس کلانتری ۱۲۹ جامی در تشریح جزییات این خبر گفت: دوشنبه هفتم تیرماه در تحقیقات انجام شده در خصوص فعالیت یک توزیع‌کننده مواد مخدر درپارک دانشجو، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۲۹ جامی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و اظهارات شاهدان مشخص شد سوداگر مرگ که یکی از اعضای باند " نیم تن‌ها " است در پارک‌ها به جوانان و نوجوانان مواد مخدر توزیع می‌کند

سرهنگ شمس بیرانوند ادامه داد: نتیجه اطلاعات به‌دست آمده به مقام قضائی منعکس و بلافاصله دستور دستگیری متهم صادر شد و متعاقبا در یک اقدام ضربتی، متهم در پارک دانشجو دستگیر و برای بازجویی به کلانتری ۱۲۹ جامی منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۲۹ جامی عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقدار ۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و متهمان به کلانتری تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر در پارک دانشجو اعتراف کرد.

سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر